LEEN BAKKER

leef gezellig.

Leen Bakker is al 100 jaar de woonwinkel voor bedden, banken, stoelen en accessoires. Maar veel mensen weten niet meer goed waar het merk voor staat. Hoe maken we van Leen Bakker weer een relevant en eigentijds merk met aantrekkingskracht voor een bredere doelgroep? Dat was de vraag aan Persuade.

Persuade ontwikkelde een nieuwe merkstrategie met een sturende, energiegevende merkbelofte. En een visual id die de formule weer helemaal van nu maakt. In de nieuwe merkcampagne laten we zien hoe de banken en bedden van Leen Bakker de basis zijn voor een gezellig thuis waar geleefd mag worden. Een warme plek waar je graag samen bent met je familie en vrienden. En samen geniet. Dat is wat we laten zien in de nieuwe campagne. Het draait daarin niet om de producten, maar om het echte leven thuis, het samen zijn. Kleine, herkenbare momenten. Juist nu, in een tijd waarin veel mensen zoeken naar verbinding is dit relevanter dan ooit. Alles komt samen in het nieuwe merkthema: Welkom thuis. Leen Bakker.

Het nieuwe merkconcept wordt 360 graden doorgetrokken naar alle touchpoints en kanalen. De crossmediale campagne wordt ingezet op tv, radio, social media, online, in folders én in de winkels.

De tv-commercial is gemaakt in samenwerking met CZAR (regie Marleen Jonker).

bekijk meer cases

cross