EYECARE

we zien je.

Bij het zoeken naar een nieuwe bril of hooroplossing ervaren mensen steeds vaker dat er weinig tijd voor ze is. Ze komen terecht in een gehaast proces of een vooraf bedacht plan van aanpak. Waar vind je nou nog een opticien waar ze écht aandacht voor je hebben? Juist dat persoonlijke zit bij optiekketen EyeCare verankerd in de manier van werken. Vanuit het geloof dat alleen door klanten echt te kennen je ook echt de beste oog- en ooroplossingen kan bieden.

Tijd dus voor een nieuwe strategie, campagne en identiteit die dit omarmt en op alle vlakken uitdraagt. We ontwikkelden een nieuwe beeldtaal, waarin de bekende perfecte, maar emotieloze modellen plaatsmaken voor verhalende beelden waarin je echt een inkijkje krijgt in iemands leven. Ook de huisstijl kreeg een vernieuwde, premium uitstraling. Deze zien we terug in alle middelen, van winkelvloer tot social content. Waarmee we gaan laten zien dat de beste oplossing voor jou niet alleen past bij je gezicht, maar ook echt bij jou. Bij wie je bent en wat je doet. Het nieuwe merkthema luidt dan ook niet voor niets: we zien je.

bekijk meer cases

cross