HEIJMANS

Het kan samen.

Sinds de oprichting in 1923 is Heijmans uitgegroeid tot een toonaangevend bouwbedrijf met ruim 5.500 werknemers. Nu wil het bedrijf een stap naar voren zetten en de beweging maken naar duurzame aanvoerder. En opstaan om de grote uitdagingen van ons land op te lossen. Om zo invulling te geven aan de purpose ‘makers van de gezonde leefomgeving’.

Wij ontwikkelden een merkstrategie en campagne waarin we een optimistisch geluid laten horen. En die Heijmans opnieuw voorstelt aan Nederland. In de merkcampagne schetsen we de dilemma’s waar ons land voor staat. Zo willen we een miljoen nieuwe huizen én meer ruimte voor de natuur. Betere bereikbaarheid én een grotere biodiversiteit. Oplossingen voor te veel en te weinig water. Kan dat allemaal wel samen? Het antwoord: Heijmans maakt dat het kan. Door alles in samenhang te bekijken. Met een brede blik. Met oog voor mens en natuur. Door perspectieven samen te brengen en nieuwe samenwerkingen aan te gaan. Zo creëer je oplossingen waardoor Nederland door kan. Een onderscheidend verhaal richting de markt en (potentiële) medewerkers, dat we onderstrepen met het nieuwe merkthema: Het kan samen.

De campagne trapt af met een merkfilm en manifest advertentie in enkele landelijke dagbladen. Ondersteund door uitingen in verschillende online- en offline media.

bekijk meer cases

cross